sannigen om teletubbies

så här står det till, enligt lite diskuterande nu på morgonen.
kaninerna i teletubbies, ni måste säga att ni noterat dom, för det är just deras existerande jag diskuterat mer eller mindre med mig själv denna morgon. bästa sättet att väcka trötta människor, jag lovar.
any way, jag jämförde denna morgon med en annan morgon, nämligen den morgonen jag vaknade upp bakfull som ett as i en säng utan sängkläder och började sjunga teletubbies till allas förfäran. vilket oundvikligen fick mig att börja tänka på kaninerna i teletubbies.

dessa kaniner, ÄR gjorda av ett sladdrigt material, lite som om dom typ vägt 150 kr en gång i tiden och sedan bantat så det blivit en massa överflödig hud, där efter har dom trängt sig in i en mycket smal horisontell glipa, vilket är orsaken till deras platta utformning. än så länge är allt detta ganska pegripligt, men nu kommer twisten, teletubbies kaninerna liksom muteras efter programmets slut, till, hör och häpna, duracellkaniner. orsak? det radioaktiva plastgräset som dom betar i sig. utan teletubbies, inga duracellkaniner, och utna duracellkaniner, inga duracellbatterier. 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback