otroligt kul

har du tråkigt?
inte jag!
folket är så kul...

Hej. Stämmer det att efter samlag så måste killen tvätta tjejens underliv med såpa. För att hon inte kan själv direkt efter samlaget?

Är det sant att killen brukar slicka tjejen i underlivet??
Är det sant att tjejer suger av killar?? är inte det väldigt äckligt???

Efter jag och min flickvän hade haft sex så sprutade jag henne i ansiktet. Det va inte menningen eller något sånt och nu e hon skit sur på mig vad ska jag göra?? hjälp mig snälla hon hatar mig.

Hej! jag är en kille på 14 år som vill ha några tips om runkning. Jag vill okså veta om det är onormalt att runka och suga en annan kille. Ps. Jag är inte bög men kan man suga endå ds.

Kan man bli gravid om man sväljer sperma, eller dör man?

hejsan! jag är en 16 årig tjej. Ibland när jag har sex med minflickvän så blundar jag, och då tänker jag på häsar som har sex med mig!!! Är detta normal? snälla svara!!!

Är det normalt att bli kåt av 80 tals musik som t.e.x Freestyle?

Är det sant att ollonet försvinner när man har haft sex och att det sedan växer ut ett nytt?

Hej jag undrar om det är sant att man får nya könshår för varje gång man har sex. Hur suger man av en tjej?

jag undrar om man kan få halsprolem om man suger på tjejens bröst vårtor?

Jag brukar smeka min rumpa mot spegeln när jag onanerar för då känns det som att jag gnider min rumpa mot nån annan.. är det normalt eller?

har någon ngt tips då vad jag kan onanera med? inte dushen, den e gammal. och inte eltandborsten eller ett ljus också gammalt!.. ngt NYTT!

Jag och min kompis har slagit vad om att inte onanera på en hel månad. Våra pungkulor börjar kännas för tunga. Är det farligt att inte onanera på så LÅNG tid?

hur fejkar man orgasm?!skulle gärna vilja veta de..har aldrig fattat detta--hur man gör...kissar man eller?!

Hjälp! Min pappa knullar min mamma!!
Det låter jätte hemskt!

(Trevligt>) Hej, jag är en tjej på 14år som har en fråga, är alla killar intresserade av analsex? Jag tycker inte det är skönt men har ställt upp för killarna vill det.
Min nuvarande kille har en stor penis och det gör ont när han kör in den i analen, men han säger att alla tjejer har analsex, stämmer det?

jag tycker att min sperma smackar alldeles för salt och vill ha en sötare smak...hur ändrar man på detta?

tack till ungdomar.se


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

somehow, i'm not even the tinyest suprised att finna detta i krispy hannas blogg.


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback