mjek

idag blir stan osäker. frida anländer till dessa övre delar av landet runt 18.00. tanken var karaoke, men mina drömmar går som tidigare alltid i krasch. varför gav jag dem ens en chans. men, göta källare är iaf bokat. och eftersom ingen mindre än håkan bråkan är dj, kan vårt lilla gäng önska låtar hela kvällen. ska man ut och dansa, måste det vara rätt musik, och man får inte glömma bort att det finns vissa moves som man bara måste utföra under kvällen. vi har dom traditionella movsen, så som, bre mackan och plocka äpplen. men, ska man imponera på folk, måste man vara lite mer vågad, här ska tjernobylbarnet fram, men handen i nacken och mjölka tjuren. jag pratar så klart om vår alldeles egna leroy. hans dansskola är suverän för alla er nybörjare där ute i landet. men har man tröttnat på leroy, och verkligen vill sticka ut har vi det djärvaste movset av dom alla, och vi pratar inte om tjuren ferdinand nu, ni vet när han sätter sig på humlan, för ja, det var en humla. nåväl, det djärvaste movset av dem alla, är så klart, pimpla. det är inte många som är grymma nog för att ens prova på detta, det ska borras, borrens ska slängas bort och sen är det bara att slänga sig ner på magen och börja, pimpla. 

man ska inte vara rädd för att skämma ut sig lite lagom då och då. det bästa sättet att bli av med jobbiga anhängare på dansgolvet är trots allt att börja beté sig som en riktigt psykadel, i riktig psykadelisk anda, nämligen retardera loss. man ska dock undvika att kissa på sig, för det är vanligare än man tror att folk tänder på, kiss. 

jag är några knapptryckningar iväg från att avsluta min fysikkurs. jag pratade med mamma igår, och hon förstod hur jag kände, och beslutet blev att jag skulle lägga ner den, denna termin, och göra den separat nästa. fysikkursen förpestar inte bara mig, utan alla mina andra kurser.  så, see you sen den, fysik b. tar itu med dig i höst.

nu ska hästarna få mat och se dagens ljus.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback