jag ÄR glad!

jag upplever att saker och ting bara blir bättre och bättre. jag har lust att spotta superlativ omkring mig, och tro mig, alla skulle inte vara positiva. helvetet har urartat. jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
i'm speechless. i morse tog jag beslutet, jag hoppar av fysik kursen. men tack vare det, får jag inte mina 1050 kr i månaden. jag får helt enkelt studera mina 300 poäng och inte få ett korvöre.

planering, jag vill lägga planering och allt som har med det att göra på en spegel, skita på det hela, skita i att onanera och skita lite mer. alla dessa förhoppningar som går i stöpet. så, angående ikväll. inget, släcka dina sorger i sprit, för nej, jag har inga pengar. 27 kr på mitt konto. jag får helt enkelt tycka synd om mig själv. eller så kan jag skita i det och ha kul utan sprit, som jag alltid brukar få ha. nåväl, livet tycks jävlas, får väl stå här, titta på och småle. ragga drinkar funkar inte i sverige, svensken är på tok för blyg och snål. skulle man mot all förmodan bli bjuden på en drink, förväntar sig killen att det är knulla som gäller.

okej, jag är lite bitter, men bara lite. inträdet är ju iaf gratis, och det är ju 23 års åldersgräns, så jag borde, vara tacksam för att jag kommer in. (ska dock inte hoppas på för mycket här heller!) 

i morgon är det iaf lördag, what a relief.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback