inflytande

att ha "dåligt inflytande" på andra människor, innebär att man gör dem till det sämre? har jag fattar saker och ting rätt då? detta skulle sätta oss i en sits där personen i fråga är dålig? jag vet inte. man ska nog bara vara försiktig i sitt val av nära och kära. jag har funnit någon som har ett "gott inflytande" på mig. alltså, jag blir till det bättre. det måste vara så. någon som får mig att känna mig bättre, och vilja bli bättre. vi sätter denna person till att helt enkelt vara bra. det var nog bara det jag ville säga. just nu.

för alla er, som undrar. det känns ganska toppen att leva just nu.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback