embarrassing

jag är pinsam.


någon vet vad jag pratar om.


dove, det får man lent hår av. men jag tycker redan att ditt hår är fint som det är.


mitt hår är tydligen som en liten olydig skolpojkes, som är redo för att få smisk för sina synder.


mitt hår alltså.


jag minns när vi körde i din bil.


så mycket dumheter jag sa. skrämde dig säkert. jag är bra på att skrämmas.


knulla mig i skitan bög---


det som var pinsamt.


vet varken du, eller jag, att jag vet.


det är min lilla hemlighet.


dove.


är man inte vacker, kanske man fixa det i photoshop. ingen behöver få veta.


du är vacker. precis som du är. jag blir mer och mer händförd. för varje dag.


kan komma på mig själv med att rodna.


den vackraste stunden i livet var den dagen du kom, då allt var förbjudet...


jag är numera en 7:a på skalan. ta det.


du måste gilla att bajsa på dig själv i en badkar med ett bowlingklot i munnen, samtidigt som en get kissar på dig.
(för att slå mig)


det är inte lätt att balansera på linan.


en liten elefant balanserade...


blötsligt går spindeltråden av och då blir man en tia.

jag är inte gay, bara för dig...


plocka inte svamp i skogen


har du sett en sönderknullad säng någon gång? på riktigt alltså? inte bara en sån där man pratar om
att man sett...

jag har sett en.

snart är det fredag. det är grejjer.


nu ska jag ut och galoppa i snön tror jag.


fiiiin fina grejer.


nej nu är jag trött på den här skiten, ge hit crackpipan förfan!


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback