Vi önskar alla en riktigt, riktigt GOD JUL.

I morgon är det julafton, utaifall att ingen visste det, så är det bara för att påminna mig själv.
Jag tänker inte hoppas på något, det är det ingen mening med att göra i alla fall.
Jag hade tänkt attt skriva något klyftigt här, men, jag kommer inte på vad det var jag hade tänkt att skriva.
Jag hade väldigt mycket on my mind igår. Kände mig helt ur fokus på övriga omvärlden.
Såg Guldkompassen med Staffan och Danidanger igår, satt och funderade större delar av filmen också.
Filmen var bra, men eftersom varken jag eller Staffan hade snappat upp det faktum att det var en triologi och att filmen liksom slutade väldigt abrupt så blev det bara en 8:a, av en 10:a. Bra fantasy i alla fall.

God jul!


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Ullis hade följande att tillägga:

God jul Hanna!
Hoppas du får en jättebra jul med massa roliga julklappar =) Säg grattis till Erik från mig!
Kram!


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback