Varför duger inte jag?

Vad duger man till egentligen? Hur ska man veta vad folk tänker om man inte frågar?
Varför vill inte folk svara?
Vad är det för fel på sanningen?
Det tycks vara svårt för folk att säga vad de tycker, klart man är rädd att såra.
Ibland sårar det mer att inte veta.

Jag har hjärnspöken.
Det spökar i mitt huvud. Det irriterar mig.

Idag är det nyårsafton.
Det är idag som man ska supa bort det året som just ha varit.
På sätt och vis sög 2007, på sätt och vis inte.
Skulle det suga helt och hållet skulle det innebära att jag sög, och så vill vi inte ha det.

Nyår. Inga förväntningar. Kan det bli bättre?


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback