Vad hände?

Så, nu äntligen fick jag lite tid över till att skriva lite blogg.
Nu var det ju så här, att jag hade en MASSA, verkligen, en MASSA, att skriva här om dagen, men det har jag glömt bort, som sig bör (?). Så, jag får helt enkelt uppdatera lite vad som har hänt, eller, ja, vad som händer.
Kanske är det även så lyckosamt att jag skulle komma på vad det var jag hade gått omkring och funderat på den senaste tiden, vi får väl helt enkelt se.

Det närmar sig årets fest, och då menar jag verkligen ÅRETS fest. Tråkigt för alla er som;
1. Inte är bjudna
2. Inte kan komma.
Och nej, vi tänker inte styra upp en till fest snart, bara för att ni som inte kan komma nu på fredag KANSKE ska kunna komma.
Vi har fixat, inhandlat discobelysning, installerat discobelysning, städat, målat glödlampor, hängt upp tyger etc.
Undervåningen, och framförallt dansgolvet börjar ta form, och kan snart sägas vara klart.

I morse hade jag och Staffan sovmorgon, eller, ja, det vad ju just det där med att sova.
Vid 04.00 på morgonen börjar han kravla omkring i bolstret, det ska gosas, klämmas, mysas, kramas och knölas runt. Det enda jag kan tänka är; "VA FA-AN, jag är så FÖRBANNAT trött, jag vill SOVA". Han fortsätter knörvla omkring, och som för alla som har grädde på moset, så var det just det som inträffade, han var hungrig
Så, vi begav oss upp till andra huset, klockan 05.00 på morgonen!!! På våran sovmorgon, för att äta, men inte blev det frukost, utan här skulle det vaxas
Jag torterade Staffan i drygt en halvtimma med att vaxa bröst och magfjun. Ska man vara Conan, så ska man vara vaxad och fin. Staffan höll ganska god min. Sen var det min tur... vi säger inget mer om det. 

Frukost blev det inte förrän runt klockan 07.00.

Idag har vi förberätt inför festen, tittat på Naruto, dessutom fick jag seminera en kviga, och så vägde vi tre ungdjur.

Angående att seminera, för den som skulle vara mer intresserad av vad jag har för mig här uppe i Almunge, så är kan det vara ganska rövigt, må jag säga.
Jag hittade min favorit, som helt frivilligt, lät sig semineras, utan att klämma sönder min arm/hand med sin ändtarm, och släppte in mig i cervix typ direkt! 
Kossor är as att seminera när dom:
1. Suger in 20 liter luft i ändtarmen så att det bara blir som en enda stor trumma, och du har inte en enda chans att få tag på cervix.
2. Kniper åt så att man inte kan röra fingrarna, och på detta viset inte kan få tag i cerix.
3. Stampar omkring.
4. Fyller på med skit allt eftersom så att man inte kan få tag i cervix.
Jaja, jag skulle kunna hålla på så här i evigheter, för det finns mycket som inte är okej...
Men jag blir bättre. Hoppas att NÅGON i alla fall ska bli dräktig.
Nog om det. 

Nu ska jag laga Tacoscosbiffar, sen ska vi fixa mer inför festen, skrubba Staffan, basta och solduscha Staffan :D

Som sagt, på fredag gäller det och tänk på att... (titta på videon).

  



Snart ska även en vägbeskrivning komma upp så att alla ni som inte varit här förut hittar hit :D

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sodomist, javisst! hade följande att tillägga:

Ha ha. Visste väl det, att den där låten skulle gå varm. Ser fram emot fredag!

Anonym hade följande att tillägga:

Trist att du är så sarkastisk och taskig ibland alltså!!

2007-12-05 @ 20:59:46
puck hade följande att tillägga:

Fyfa-an va bra den låten är :D!!
Idag är det torsdag, IMORGON FREDAG!!!!!

2007-12-06 @ 11:03:18
Mandy hade följande att tillägga:

Ja, det är verkligen synd om oss som inte kan komma.
Om jag inte satt fast i Portugal med 33 LusitanoHingstar 6dagar i veckan 10 tim/dygn skulle jag gladeligen kommit och röjt med er...
Men nu gick inte det men jag hoppas att ni hade kul :D
Vi får röja när jag kommer hem!
puss/Mandy

2007-12-10 @ 14:28:09
URL: http://themandy.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback