Sur dag.

Det är ju förjävligt.
Jag önskade att jag inte hade vaknat idag.
Varför ska smärtan i armen komma tillbaka?
Jag har sovit dåligt och vaknat på fel sida.
Detta är en dålig dag. Så är det bara.
Ändå så vill man inte klaga.
Bäst att hålla sig borta större delarna av dagen så
att man inte förpestar alla andras dag också.

Ska snart med Bella till ridhuset.
Ska försöka tömköra lite hade jag tänkt mig.
Ta med mig en ryggsäck med alla saker jag behöver till det
och rida barbacka dit.
Det blir nog bra. Kanske det får mig på lite bättre humör.

image184

p.s. Nu har mina fiskar börjat få mat. Tror dom gillar det.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback