Road to perdition

Som alla bra vägbeskrivningar så behövs det något fint och fyndigt att linda in det hela med. En lite semi-avdankad humorkavalkad i samma kaliber som typ valfri revý "med sveriges humor-elit".
Eftersom jag tycker det är tråkigt, så skiter vi i det och kör helt jävla stenhårt rakt på sak istället.
Precis som du ska göra. Köra rakt på, stenhårt, utav bara helvete.

Vägen till världens ända
lyder som följer.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Fan vilket bra inlägg!! Och vilken vägbeskrivning sen! Jag kommer aldrig bli vilse igen! :D:D:D:D

2007-12-06 @ 10:00:27
Ullis hade följande att tillägga:

Hej!
Åhh önskar att jag kunde komma ikväll, istället sitter jag hemma och är superförkyld =( Hoppas iaf att ni har jättekul, du får lägga upp massa bilder! Kram


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback