Inhandlat

Måste säga att jag är obefogat dålig på att uppdatera min blogg.
Men nu ska jag ta mig liiite tid till att skriva ett liiitet liiitet inlägg.

Idag har jag beställt en
bärbar dator. Hittade ett ganska bra erbjudande och hoppas att det ska löna sig.
Lär väl få den någon gång i veckan. Som jag har velat ha en EGEN dator. Nu är det snart verklighet. Även om det bara är en bärbar så måste jag säga att det är en god början.
Dessutom har jag skaffat ridhuskort på grannstallet, Täby gård. Så nu kan jag äntligen börja träna min lilla häst lite mer seriöst. Har varit där två gånger nu.
Bella är en otroligt cool häst. Behöver egentligen inte säga så mycket mer. Hon är så jävla underbar att rida.
Ska gå och släppa ut henne nu, sen ska jag byta om.

En vecka kvar till julafton. Tiden går som vanligt alldeles för fort. Jag och Staffan har inhandlat nästan alla julklappar. Det kommer bli en succé. Tänker inte säga så mycket mer ut i fall att om någon på den så kallade 'julklappslistan' skulle komma in här och läsa.

Mitt nyårslöfte är att skriva mer och BÄTTRE blogg. För min egen skull alltså.


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback