Då man vill tillbaka.

Vart tog den där tiden vägen?
Varför går tiden så fort?
Jag vill tillbaka dit. När allt var så nytt.

 
"Hej supergulliga du!

(?)

Jag ska läsa ditt mail ikväll, OCH svara på det (wehejje liksom). Det är
det som är planen. Precis som man sparar det godaste godiset till sist
liksom.

Just nu ska jag käka upp massor av de där rörformade lakritsprylarna som
man får med i gott&blandat-påsarna. Du vet de där vidriga sakerna som
ABSOLUT INGEN TYCKER OM!? VARFÖR HA DE MED DEM I PÅSEN FÖR?!!

Ehrm.. Vad jag vill säga är att jag ska ut och rikta upp några motorsågar,
såga lite björkar och sen så ska jag duscha lite.

Saknar dig bebeh." 15 november 2006



Eller så vill jag hitta på något kul med dig.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jo-Hanna hade följande att tillägga:

Jag vet att du är toppen !

2007-12-23 @ 09:35:36

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback