vä för äva

Var inne på P3:s hemsida, för att finna ett stycke Sara Young, hon är med på programmet deluxe, och spelar bland annat personligheten ÄVA torstensson, ja ni vet hon, med den irriterande skånska rösten, ja, precis hon, som är tillsammans med Johan Glans, jo, men hon som skryter om att hon varit tillsammans med timbuktu?! Hon va, var min engensla lärare 1 termin, nämligen SISTA teminen i engelska B, TACK vare (man kan finna en syndabock till allt, tro mig), henne så förlorade jag mitt MVG i just engelska B, man bugar och bockar. detta är min hyllningsbild till min f.d engelska B lärare.

image88

Jag är inte bitter, inte nu längre, inte alls, men, jag vore evigt tacksam, om du åtminstone kunde fortsätta med det du håller på med nu och inte förstöra fler betyg för faktiskt duktiga elever.

Detta var för övrigt ett väldigt underhållande
spel, eller?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Sara Young hade följande att tillägga:

Hanna, du förtjänade inte MVG i Engelska B. Jag är övertygad om att du klarar dig bra i livet i alla fall. Mvh Sara Young
Ps. Snygg bild. Ds.

2007-05-15 @ 17:55:52

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback