tick tack

för att få tiden att gå lite snabbare  har jag kommit på den briljanta idén att göra ett litet schema att gå efter.
bara att bocka av allt eftersom.

onsdag (idag)
morgon: ta hand om hästarna
mitt på dan: mattelektion
resten av dan: städa

torsdag
morgon: ta hand om mina egna hästar plus lundastallet
mitt på dan: ta en liten tur med bilen
resten av dan: det håller jag nog för mig själv

fredag
morgon: ta hand om hästarna
mitt på dan: kemilektion
resten av dan: jenny kommer och hälsar på (trevligt att ha fått ett anledning till henne att hälsa på mig)

lördag
morgon: ta hand om hästarna
mitt på dan: inte den blankaste jävla aning (skära mig i armarna?)
resten av dan: vänta på att söndag ska träda in

söndag
morgon: ta hand om hästarna plus magdans
mitt på dan: duscha efter magdansen
resten av dan: frida kanske kommer?

måndag
morgon: ta hand om hästarna
mitt på dan: mattelektion plus jag och frida åker till friida och gör oss redo för ett stycke studentskiva
resten av dan: supa

tisdag
morgon: bakfull, ta hand om hästarna
mitt på dan: kemilektion
resten av dan: vänta

onsdag
morgon: ta hand om hästarna, vänta
mitt på dan: mattelektion, vänta
resten av dan: vänta

jag finner det mest troligt att väntan är den sysselsättning jag kommer bedriva mina dagar mest med...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback