the love of my life

bellen

det var nu nästan 4 år sedan jag såg henne för första gången. jag liksom tappade hakan i golvet, eller ska jag säga gräsmattan. blott nån månad gammal stod hon där, glänsade röd, alldeles vild i blicken, några månader senare var hon min. man trodde väl aldrig att man skulle springa på sin drömhäst och sedan få henne.

idag fyller Bella hela 4 år!
Grattis till dig min pärla!

men nu vill jag att bebben ska komma ut, det känns som dagarna innan julafton när man var liten...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Oj oj.. Gratz!

Charmander hade följande att tillägga:

Grattis Bellur !

2007-04-11 @ 09:51:21
URL: http://johannadahlberg.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback