det luktar spya i min säng

så ska man försöka sumera gårdagen. det vankades studensskiva. friida, a.k.a. irir, klotiris (klitoris), hade kommti upp med den briljanta idén att några, jag, frida, klådan, odd, och odds kompis, skulle mötas upp och "förfesta"/göra oss iordning hemma hos henne. jag och iris stannade för att köpa oss en pizza medan de andra girrlsen begavs sig för att inhandla något att spä ut vuxendrickat med.
vi fick en extra pizza med oss hem, utan extra kostnad. men hur nice är inte det? väl hemma hos iris, ute på värmdö, så långt du kan tänkas komma, typ, så gluffsade jag och iris i oss våra pizzor.
därefter skulle jag fixa håret, eller, divig som jag är, satte jag frida på det arbetet. och två timmar, och en halvbränd skalle senare gick det rykten om att jag såg ut som christina aguilera med mina söta korkskuvlockar.

image109

men riktigt lika kort som tre äpplen höga christina är jag ju trots allt inte, så det kändes bra att jag inte skulle blir tagen för att vara henne. party glad som jag kände mig, sminkade jag mig och inmundiga staffans och min kosken, och, när det blir vinter igen, ska vi dela på en ny (annan) flaska, för denna fick inte den upprättelsen den förtjänade. 

"jag förstår att killar är helt tokiga över bröst, nu, när jag inte har någon bh kan jag inte låta bli att klämma, de är så sköna!". - odd-

klockan blev plötligt 22, och vi klämde in oss i en liten bil och blev körda till bussen. och på bussen, blev jag kissnödig, som alltid, sa, att om vi inte stannade var jag tvungen att sätta mig på sätet framför och kissa. hela min buk vred sig i smärtor. men som tur var, hade det hänt en seriekrock olycka på motorvägen så bussen var tvungen att stanna, det var som om gud hade hört mina böner, jag och klotiris tog tillfället i akt och fick gå av och kissa, där vi genast blev tillrättadevisade av en kvinnlig polis att gå in i bussen igen, varpå jag skriker att jag faktiskt bara måste kissa först. 10 minuter senare var vi på rull igen och påväg in i stan. väl framme var jag kissnödig igen, så jag och odd sätter oss bakom ett hörn och kissar, hur man nu kan sätta sig bakom ett hörn, odds kissflod vann, först ner över trottoar kanten. 

nu böjade festandet. väl inne på patricias, som förövrigt var en båt, blev det ett väldigt kramandes och pussandes, och sentimental och emo som jag är, bröt jag ut i tårar, gamla minnen svallade över mig. men jag lugnade mig snart. 

vakterna var heta på gröten denna kväll. stackars iris blev utslängd efter knappa 5 minuter och fick åka hem igen. jag dansade, gömde mig för alexander hofer, dansade, drack vatten, hälsada på folk, slingrade mig ur sliskiga killar som nödvöndigtvis var tvugna att jucka på mig och så drack jag lite vatten till. även jag höll på att få min del av att bli utslängd, då jag trött och svettig som ett as hade stått framåtlutad över ett bord och pustat ut lite. jag var påväg upp för att ta lite frisk luft då en vakt började gå efter mig och högg tag i min axel och frågade hur det var med "nykterheten", jag sa att nykterheten var som den skulle vara och att jag faktiskt inte druckit med än en halv drink sedan jag kommit dit, och att jag mådde illa för att det var så varmt där nere. han köpte min faktiskt väldigt sanningsenliga historia och jag fick stanna kvar i lokalen om jag gick och tog lite frisk luft (som om jag inte var påväg att göra det innan han störde!). resten av kvällen väntade jag bara på att tiestolåten skulle spelas så jag, max och mika kunde dra oss hem. klockan 02.00 spelades den och vi dansade som vildar och sen drog vi hem. jag sov i en mycket
ergonomisk sovställning i bilen hem. 

så otroligt söt man kan vara klockan 02.30, mitt i natten. 
 
slitet

så, när man vaknar, tror man att man har spytt ner hela sängen, men ju närmare man faktiskt närmar sig ett medvetet tillstånd inser man att det är man själv som luktar gammal parkbänksalkis, och inser att  det är dags att göra något åt den sjukligt oinställsamma bakfyllemagen som infunnit sig.

dagens visdom, sup inte på en måndag. och shorts är så grymt underskattat då man ska ut och dansa.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback