super happy, (och mamma me)

avslutningen i fysiken idag var lite skum, jag kom dit lite lagom för sent, som vanligt, och väntade ivrigt på att få tillbaka provet, men virrgubben stig stog som vanligt och snackade om något totalt obegripligt när jag stövlade in. efter kanske 10 min ointressant dravvel fick jag äntligen mitt prov. wiii.. VG och det faktiskt bästa poängen hittills, på kursprovet, kändes bra, slutbetuget VG. ringde slutligen min mor för att skvallra om den goda nyheten och även hon, DRA MIG BAKLÄNGES, lät glad och tyckte att det var jätte bra. MEN, allt är då fan inte guld som glimmar, fick även den fasansfulla nyheten att vi skulle ha hjärndöda fysik stig i matte D kursen. och jag som trodde att jag skulle bli av med honom genom att välja fysik B på distans. men inte då. känns ju verkligen hoppfullt inför matte D nu ... NOT! i'm not VERY EXCIIITE. men men, vad är en bal på slottet, om inte alldeles förjävlig så... snart är det redovisning i webbdesignen, hoppas min amatör sida går igenom, budjet, jo jag vet.
fullt ös med julstäd, jag driver mig själv til vansinne med fönsterputs och en skrumpen svamp. men fint blir det, så fint det kan bli i ett musätet hus med turkosa dörrkarmar. jag är en fattig (hundarna har börjat kissa på mig) student, vilket innebär att jag blir tvungen att slava i ladugården hemma över jul, plus att ta hand om hästarna. hej och hå. känner som vanligt ingen julkänsla. det hela har blivit ett stort antiklimax, ingenting är lika bra som när man var en liten snorunge. tjoooohooo...
nu vet jag inte riktigt vad som händer, men, ja... längat efter min stalledräng. hoppas han inte fick allt för mycket prygel när han kom hem efter att han kidnappat SIG SJÄLV, till  mig. ingenting är mitt fel. you are the best.
som grädde på detta mos vill jag bara säga, JAG HARAR DEN DÄR JÄVLA TRANSPORTEN MED KÖRFÖRBUD PÅ! tack för ett jätte fint blåmärke på ovansidan av min hand.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Nej jag fick inte så mycket prygel.

Eller... Inte mer än det jag ville ha!

Saknar dig!

2006-12-21 @ 16:00:40
Anonym hade följande att tillägga:

Varför bad du inte mig o göra din webbsida?? haha jag har ju gjort massor egna

2006-12-31 @ 02:00:23
Johanna hade följande att tillägga:

upp glömde skriva namn


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback