sanningen är...

hur man än vrider och vänder på allt elände i världen. så kommer det alltid vara elände. men en sak jag kan säga säkert är att det finns inte många saker som på riktigt är bra för att vara sanna. du tex. du behöver inte göra dig bättre än vad du är för du är redan för bra. för bra för mig. man mår som man förtjänar. jag mår bra och förtjänar väl det, men jag vet inte. jag fötjänar inte dig. ärligt talat. det är inte varje dag man får springa in i livet när det skulle kunna vara som bäst. hur fann vi varandra? jag undrar. säg mig. varför måste du behvöa känna så som du säger? att du vill vara bra, när du redan är bäst? säg mig, varför är det inte jag som känner så. jag gör det. men det är bara jag som borde känna så. inte du. jag vet inte varför du är som du är. inte så länge du inte berättar. låt mig förklara för dig någongång varför jag är som jag är, om du vill höra?

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Christian med Sara hade följande att tillägga:

Hur kan Du ha hemlängtan när Du prexis kåmmit dit?

Njut av den tid även om Du får "kröka"rygg i risfälten.Jag sa till Dig att Jag var avis, ännu mer efter att se bilder därifrån å ännu mer när ja tänker på alla balla saker som DU som ung KAN göra å har framför Dig å inte som ja,ser BAKÅT.Nåja...

Får nöja mig med att se på bilder o läsa om uppleverser som just DU får göra.

PS. Elin skvallrade om Din blogg. PSx2. Sa inte du att du skulle resa på Lördagen??? Eller är jag synsvag på öronen oxå? Ville skicka med lite $(fickpengar) som blev över sen ja var ute å reste

2010-06-01 @ 11:22:09

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback