o saliga fredag

jag och frida drog efter ett halvslött idoltittande in till stan, kom iväg lite lagom sent, så min kära moder fick köra oss enda till brommaplan, som jag märkt har tappat bort brommahoran. öh. tillbaka, vi skulle vara kvällens paparazzis. med kameran i högsta hugg förfärade vi dem flesta med obscena poser lite här och var. vi halsade i oss så mycket av körsbärsvinet vi bara kunde under tunnelbanefärden. sen hastade vi iväg till kägelbanan, bara en halvtimma sena. inträdet låg på hundra kronor, min kära mor hade varit en mycket givmild mor och givit mig hundra riksdaler till just det endamålet, att komma in. men så, PLÖTSLIGT HÄNDER DET, nej vi lyckades inte skrapa fram 50 kr på triss, utan vi får ett varsit rött band av damerna framför oss i kön och vipps så slapp vi betala. vi han precis in så vi hörde de 2½ sista låtarna. anders trivdes som fisken i vattnet på scenen, och folk svajade med till trummornas takt. jag hade egentligen inga förväntningar på kvällen, det kunde lika gärna bli hur tråkigt som helst och när anders och hans lilla band spelat klart tänkte jag att nu var det lilla roliga slut, men, MEN, då drog 3 dj's igång röjjet. omg. värsta tunga housmusiken. man kunde inte så still. jag och frida dansade oss snabbt svettiga. stämningen var underbar och frida var i extas. vi dansade, tog kort, drack gratis öl, vilade oss lite, tog frisk luft, tog ännu fler bilder, angående bilderna så lyckas jag inte få in dem på den här datorn från stenåldern, men jag jobbar på det och jag lovar att jag ska ladda upp den bästa bilden som togs under kvällen, nämligen då jag sitter på toaletten till synes naken och dricker öl.
kvällen slutade hemma i min säng tillsammans med en dragen frida runt halv fyra. kändes som på den gamla goda tiden.
betygsättninga av kvällen, MVG (mycket väl godkänt). kunde inte vart bättre. saknade dock någon, en "stalledräng". en "stalledrängs" ömma kramar. men allt kan man ju inte få, så det är bara at fortsätta drömma. lite på dagen, lite på natten.
i morgon är det globen horse show. kul.
saknaden äter upp mig. 
nej, nu måste jag försök a få ordning på den här fiiina datorn, såja, fin dator, sååå jaaa... bank bank.... 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback