Look back and watch me smack that!

Look back and watch me smack that!
"DU OCH JAG SKA ÅKA TILL IKEA!". mamma protesterade inte. inte ens det minsta lilla. så of we go. till ikea barkarby för att köpa lite grejjer som jag så fint bestämt. dock hade dom varken julgardiner eller adventsjukstakar, vilket var prioritet ett (IKEA suger). så när vi fått tag i det andra som vi skulle ha drog vi vidare till gammla trotjänaren B&W, nu mera kännt som coop forum, eller något liknande. vi inhandlade förutom gardiner och en adevtsljusstake, en ny vattenkokare på B&W, den gamla uppfyllde inte sina krav längre och var tyvärr inte vit längre utan pissgul med flugskit på. mumma. (den ryker till el. sopostation)
jag och mamma pratade lite "seriöst" under dinerandet på ikea. hon hade, hör och häpna, rivit ut en liten annons ur Metro åt mig. Det var en liten annons om psykolog hjälp. hon, liksom jag, mest jag har insett att jag nog faktiskt skulle behöva uppsöka en hjärnskrynklare. så mycket skit jag skulle behöva vräka ur mig, ändra på. skulle behöva en oberoende part inblandad helt enkelt. alla man känner har ju en sådan bestämd bild om vem man är. det gör det liksom lite svårt. jag kanske inte ska säga ändra, för det är liksom fel, mer, bli bättre.
släpade mig till skolan alldeles i onödan. fuck it. vi skulle inte redovisa webbdesignen idag, utan på torsdag. röv. julstäd hemma. jag ska nog åka en liten tur med hästsläpet till el. sopostation idag. mje. jag gillar att slänga saker. moahaha. det är svinkallt i vårt hus. mamma tänder dock ljus för att få upp värmen???!!! pappa är ju på sjukhuset och opererar vissa privata delar så vi får dras med minusgrader i våra sängar tills det att han kommer hem och höjer temperaturen. 800 grader, du kan lite på mig! om vi inte orkar vänta kan vi alltid elda upp golvet uppe i eriks rum. eller den där sjabbiga p-rullen.
Nehe. ingen webbdesign, då kan man lika gärna dra hem igen då.
måste dock bara säga, jag är FET stolt, jag fick VG i matte C, hurray!!!
JULLOV PÅ FREDAG.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback