just smile and wave

jag antar att jag inte kan göra mycket annat. du gör mig glad i hela kroppen. men du gör mig ledsen också. jag blir ledsen om du blir det. så enkelt är det. enkelt. ibland krånglar man till saker mer än vad man borde, mer än vad som är nördvändigt. synd det där. livet skulle bli så mycket enklare om man inte tänkte så mycket hela tiden. man blockerar sig själv. gör sig mindre. jag gillar dig sjukt mycket. nämner inga namn. nu vet vem du är :) och JA, jag vill mer än gärna komma på självaste lördagen den 16:e. och om jag får, och om HON kan tar jag gänra med frida. hon behöver det. klart jag tar med max (han är en lugn kille, sprit tilltalar inte honom så mycket) OCKSÅ, om jag skulle få.
nu sitter jag här ensam, och borde plugga, men jag tänker på dig som vanligt.


Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you)
Don't waste your time on me you're already
The voice inside my head (I miss you, miss you
)


kanske låter lite, hmm.. men du är the voice in my head. and ya, where is my mind?
inte mycket kvar av skolan nu, INTE mycket. inte alls. bara en termin kvar. nu måste jag plugga. verkligen. men jag kan inte låta bli att undra. skulle du följa med mig och min lillebror (and all of his getto friends) till dalarna om jag frågade? jag kan ju inte veta så länge jag inte frågar...



Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jigglypuff hade följande att tillägga:

Du är pirret i min mage. :)

2008-01-20 @ 13:37:55

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback