jag är experten...

... av experter på att få saker och ting att gå åt helvete. jo jag looovar. inge ljug. inge alls. det är mitt fel, att han tränar som ett as där nere, för andra gången. en annan slår sönder sina knogar när saker och ting känns piss. elementet får ta smällen. jag orkar inte vara arg länge. orkar inte. inte nu. iaf. vad har jag att vara arg för anyway? åhh.. jag är såååå, patetisk. inge fel på någon annan. man ska inte tala illa om andra, å nej.
borde jag göra något? eller ska jag bara sitta här och lyssna. det gör mig vansinnig. vad är det för fel på mig? psykolog, ja tack. eller vad vet dom om sånna som mig? vad vet någon om mig? vad vet jag? 

i en annans verklighet skulle man kanske förstå. den förvrängda bilden. jag antar att man ser och hör det man vill se och höra. förvrängt. inte sant? 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback