Ett nötskal

Min "stalledräng" låg vid min sida idag när jag vaknade. en så överväldigande känsla. men när han var tvungen att gå slog mitt hjärta hårt, ont, jag ville inte säga hej då. ville inte lämna den underbara känslan som just varat. ville inte gå runt och grubbla över när jag skulle få se honom igen. gömde mig under täcket och blundade. bort med den obehagliga känlslan. bort med hej då. Han är så vacker. Tillbaka till verkligenheten. kl. är 9.00 och jag har kursprov i kemi om två och en halv timma. snabbplugga in det sista. att jag aldrig lär mig. lagom stressad, lagom utvilad kommer man 5 min försent och har missat två kapitel, till kursprovet, bra hanna, verkligen. provet gick väl under förhållandena bra, faktiskt, jag kunde allt jag hade läst, hade läst ja. det var ju just det att jag hade missat två kapitel och som grädde på moset har läraren, den underbara (inte) läraren strukturerat provet på ett annat sätt än de tidigare. men men, nu är kemi a över. bara två labbar och betyg. urk. nästa termin kommer dock bli en smula jobbigare, en smula. Fysik b, över distans, 150 poäng 15 veckor, hej och hå, stålmannen kan nog bara hjälpa mig med detta, eller så får jag gå och blir religös. Kemi b, matte D och programhantering, eller något åt det hållet. kommer inte ihåg. 450 poäng. smack. rätt upp, trubbiga delan först, utan vaselin. men det kommer kännas skönt när det är över..     
ska kolla på idolfinalen snart, inte för att jag har följt det, men min åsikt är att det har varit minst sagt dåliga alternetiv i år. en tondöv schimpans i målbrotten skulle  faktiskt kunnat klämma fram renare och skönare toner än många av de som varit med (vi nämner inga namn). Hur som helst så är det min goda vän och kamrat som är här på en kort visit från smålansskogarna som vill titta på det. vi ska alltså först sitta i våran kloakstinkande knarkarkvart och titta på Idol och sen ska vi dra vidare till mosebacke till något hak och kolla/lyssna på min kära bror och hans band "twenty pretty girls" som är kvällens gäst spelande band. 
vi får se hur kvällen blir betygsatt... 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback