åh... neeeeeeeeej...!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH,
jag vísste det, jag visste att det skulle komma. som på beställning. alltid. jag hatar det. svartsjukan. jag kan inte tro på något jag hör. jag hatar det förslutna. HATAR. HATAR. fans, jävla skit piss och fan och hans förbannade moster. jag hatar mig själv. vissa saker ska man bara inte göra. det är sådana ögonblick som man ska lyssna på den där lilla rösten som viskar till en att GE FAN!
låt inte detta förstöra något. snälla. alla har vi vart någon annan. alla. jag tror jag svimmar.

jag... vet inte...

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback