Titta jag kan flyga

image46

dumbo var ju en elefant och elefanter väger sisådär 5 ton. alltså, skulle det inte vara helt omöjligt, ingenting är omöjligt, kom ni ihåg det programmet? Gunde Svan i egen hög person, dalmas som aldrig förr. 

Hur blev hon så? tappade man inte förståndet någonstans på vägen? Nu när jag ändå tagit upp det här med förkortningar så kan vi ju ta upp en till; A.F.F.E = Anonyma Foder Frälsta Eländen. Affe, det blev jag kallad för på Berga. Kanske inte en så bra förkortning after all. Men, precis som med alkoholister, knarkare och psykfall borde det väl finnas kliniker och anonyma stödgrupper för folk som tappad all kontroll vad det gäller mat intag.   

i believe i can fly... är det fel att tycka att det är äckligt när man ser ut som hon gör? jag vet inte vad jag ska säga om det här. jag har massa åsikter, men så mycket man inte vet om det är rätt att säga.

kanske IKEA borde lansera riktigt obekväma sängar så att folk inte kan bli sängliggande.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Staffan hade följande att tillägga:

brr.. Jag ryser verkligen.. Är detta bara början på en trend?

hanna hade följande att tillägga:

vad för typ av trend är det du tänker på?

2007-03-14 @ 21:22:28
URL: http://rya.blogg.se
danidanger hade följande att tillägga:

ha ha. Har du inte sovit i en säng från Ikea? Det är ju det de gör!

2007-03-14 @ 23:53:26
URL: http://danidanger.blogspot.com
Staffan hade följande att tillägga:

Folk bara kommer att bli tjockare och tjockare? Gränsen kommer hela tiden att töjas. Linjeavel kommer att medföra evolution.

2007-03-15 @ 08:31:44
URL: http://tsdoesds.blogspot.com
hanna hade följande att tillägga:

nej, tyvärr, inga IKEA sängar för min del. men jag skrev ju trots allt, riktigt obekväma, nu är det väl bara ibekväma? eller vad vet jag?

2007-03-15 @ 09:51:15
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback