du är som på min film

och så levde dom lyckliga i resten av sina dagar... som på film. lite så känns det. så många gånger har jag tänkt, att det här är ju bara sådant som händer på film. sånna där tråkiga, iofs, som man listat ut hur den kommer sluta, efter bara 5 min, och utan någon lustig twist, som bara är. men det är så underbart. jag känner mig nästan lite bortskämd. trodde aldrig, i mina vildaste drömmar att det kunde vara på detta vis. men, min separationsångest har jag inte fått bukt på ännu. 
idag knöt jag fast staffan i min säng medan jag åkte till skolan. han tog sig loss efter 30 min. men han åkte sen, i alla fall. så det det kändes ju ganska meningslöst det där. men det var lite fint av mig tycker jag allt.


hanna har börjat på orientalisk dans/magdans. skaka rumpenstumen som självaste shakira och vika höfterna i vinklar du inte trodde var möjligt. kul, men lite knepigt. i söndags stog vi och skakade höfterna i 8 min på raken. lite mör var man allt. men oh så kul. 

kryssningen, vad ska man säga. torsdag gick jag och la mig efter bolibompa, fick lite ont i öronen efter det att björne, snigel och hans band spelade, så jag knoppade i stället. vaknade av en viss, micke, oskulden, billow, knackade på och undrade om jag sett niklas gå förbi, klockan tjogo i sex på morgonen?! "ja, jo, jag såg han gå förbi utanför fönstret." var på micke säger, "men du har ju inget fönster" VA?
DET
VISSTE INTE JAG?!, har man inte det på bildäck, va sniket. för övrigt, hade det inte varit lite konstigt att se honom passera utanför fönstret (om det nu funnits ett)... ?! eller är det bara jag?
jag kom iaf till vissa insikter, att folk ÄR och förblir obehagliga. blev LITE skrämd skulle man kunna säga. vill inte gå in på det, men det räcker med att säga att jag grät.    


citat att lägga på minnet

- "men jag bor i hälsokällan"
-"jag röker runt hörnet, så det kan inte vara jag"
-"åh, det här är såå, himla titanic"
-"ja, jo, jag såg han gå förbi fönstret"


image43

HEJ DÄR BLÅSFISK
(observera plåstret på min axel, ett desperat försök till att dölja en finne, på axeln, fräscht!)


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Om man tittar jättesnabbt så tror man att det är du på bilden där uppe.

Saknas bara mustasch och lite mer hiudh. ;D

2007-03-14 @ 11:55:03
hanna hade följande att tillägga:

jag känner mig inte skinnflådd...


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback