time flies

jag har äntligen förstått innebörden av celebert besök. det är verkligen celebert, tänk dig typ kungen, som skulle cykla förbi, och så blir det snack på bygden att kungen varit på besök, jojomensan, vi har haft celebert besök.

det jag försöker komma fram till är att när man får celebert besök är det egentligen inte besök man får.

jag hade celebert besök idag. jen, min BÄSTA vän från berga, tittade förbi. hon hade hela 5 minuter att tilldela mig. konstigt hur fort man växer ifrån varandra. jag tänkte först säga att hon förändrats så. men, det är nog i själva verket jag som förändrats, vuxit ifrån berga.

kändes skumt. det var lite samma känsla som när jag skulle sälja charlie, inte ledsen alls, snarare en känsla av lättnad. att det skulle bli skönt att skiljas. att vi inte hade något mer att ge varandra. konstigt att känna så. men berga var en konstig tid, kanske passar vi inte ihop utanför.

jag vill inte säga att jag ångrar min vistelse på berga, eller min vänskap med jenny. men det är en tid som är passerad. en tid jag kan tänka tillbaka på och kanske le åt. men, ingenting jag skulle vilja återuppleva.

image104


ett år, går alldeles för fort

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Charmander hade följande att tillägga:

av någon anledning har jag lite samma känsla där, att man passade ihop som vänner PÅ berga men att man liksom hamnar som i en annan värld när man slutat .. så är d med mig o michis, min BÄSTA vän ifrån berga..
o jag håller med om att d inte e något man vill återuppleva, men jag ångrar att jag gick där... om man bortser ifrån att jag då aldrig hade träffat dig =) o d har ju varit en fördel .

hanna hade följande att tillägga:

jag är allas bästa vän vare sig de vill det eller inte.

2007-04-22 @ 12:53:00
URL: http://rya.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback