Motivation

Jag har just nu välidgt svårt att motivera varför jag skulle vilja köpa och bo i "anknytning" till stockholm eller uppsala. V Ä L D I G T svårt. Jag sätter anknytning inom citationstecken av den anledningen att det inte ens är nära om jag ska har råd. Vi pratar typ minimum 6 mil från uppsala. I anknytning var det ja. Jag kan i princip bo vart som helst så länge det finns en klinik i närheten, för jobb är jag garanterad nästan vart som helst. Men att pendla 12 mil om dagen för att bo "nära" uppsala och hosta upp åtminstone 2 miljoner kronor för ett faktiskt ganska sketet hus motiverar mig inte. inte tillräckligt mycket. Det är klart jag vill vara "nära" min familj. Kommer ändå inte tillräckligt nära. Men vad i helvete, jag måste ju kunna leva också. 
 
Jag blir mest uppgiven. 
Just nu suger det rätt mycket att en viss hovslagare byggt upp en sjuhelvetes kundkrets kring stockholm och inte kan flytta på sina kunder eller ha dem på distans. 
Jag kan inte styra det här. VIlket gör att jag lägger mig ner som ett halvdött byte i hopp om att bli lämnad ifred. Jag ger upp.
 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback