Lättnad

Så var BE-kortet fixat. Var så nervös igår, dels för Linus (som också grejade det), men mest för backmomentet. Gick ju sådär när jag skulle köra upp för B96. Jag klarade ju i och för sig den uppkörningen också, men på nåder att åka hem och träna på art backa. Nu är inte jag såå jävla usel på att backa med släp, utan problemet är att jag får sådan sjuk prestationsångest att benen börjar skaka och hjärnan blir helt paralyserad. Typiskt dålig egenskap. Men jag lyckades. Långt från min bästa prestation, men jag lyckades. Vi åkte där ifrån med två godkända uppkörningar. Bör tilläggas att vi inte hunnit träna, alls, och att vi aldrig kört bilen tidigare.
Så bra jobbat till oss!
Nu får vi äntligen dra släp med navaran och min Volvo får vila sig lite :-)

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback