HANS!

Konstiga drömmar, koffeinförgiftning, saknad, avgiftning och sönderspelad musik. Det märks att insparksveckan är över för ettorna och att plugget dragit igång på riktigt, även om inte jag är där riktigt ännu. Idag har varit en T U N G dag trots att jag inte dragit särskilt många barr till skolstacken. Jag är bara så T R Ö T T, kanske mest för att jag inte kommit i ordning ännu. Inte riktigt ännu.
 
Jag håller på att spela sönder en låt. Någonstans igår när jag satt som bäst och somnade över någon påtvingad artikel lyssnade jag på psalmer. Psalmer? Och börjar man få för sig att göra annat än att plugga har man snart irrat bort sig på spotifys nya funktion - related artists. Helen Sjöholm - Du måste finnas får mig snart att spy. JAG SPRANG TILL HELEN SJÖHOLM DU MÅSTE FINNAS?! Har jag sprungit och blivit religiös eller vad är det frågan om? Jag ryser, jag gråter och jag kräks lite granna på den där låten. Jag har ju för i h-lvete inte ens sett kristina från duvemåla?
 
Anyhow. Studenter bryter ihop när studenter är trötta. Så studenter har nog över lag mycket sämre humor än vanligt folk. Dagens outfit var en fråga i huruvida jag skulle springa i:
1. Hästhuvud (risk för syrebrist)
 
2. Glasögon (mer korrekt bågar = inga glas) och slöja.
 
Men det blev en helt alldaglig springoutfit eftersom syrebrist och död var alldeles för stor risk på outfit nummer 1 och möhippaförvirring på outfit nummer 2. Men två trötta studenter hade i alla fall två minuter av gott skratt = två minuter på livslängdskontot.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback