Dagens gnäll.

Lika naiv och lättflirtad som vanligt. 
Lika dum. 
Lika känslosam. 
För var dag som går kommer jag närmre och närmre den där insikten jag luktat på så länge. Den är inom räckhåll nu. Och när den landat kanske jag finner frid i det perspektivet.
Alla är vi inte skapta för allt.
Jag är inte skapt för den här världen, men jag anpassar mig rätt bra i den i alla fall.
Jag är inte anpassad för kärleksförhållanden, så nu tänker jag undvika dem. Ensam är ta mig fan stark. Ensam kan inte bli sårad. Ensam får inte för sig saker.
Det var dagens emo-tänk.
Men nu har jag spelat klart på emofiolen för denna gången.

Solen skiner och snart ska jag gå ut och ta en promenad. Ska bara läsa klart om det reproduktiva systemet hos hondjur. Ganska intressant faktiskt. Liksom Endokrinologi. Överraskade intressant.

Njut av hösten - för snart är vintern här.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback