Alla krossade hjärtans dag.

Jag måste väl ändå få säga Ä N T L I G E N kommer det en dag som väger upp för alla de gånger man själv genomlidit den kommersiella jag-tror-jag-måste-kasta-upp-min-mat-dagen i februari (a.k.a alla hjärtans dag).
Den 12 november kommer alltså jag fira alla krossade hjärtans dag (för första gången). Jag kommer fira det med glass samt någon riktigt sketen film som INTE slutar lyckligt. Awesome. 

broken heart
Tryck på den. Och kom igen! Lite kul är det allt ;)

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

riktigt bra ide!

2011-10-20 @ 22:29:40
Johanna hade följande att tillägga:

Du är knäpp :)


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback