Komplexa tal i polär form.

Igår kunde jag guschelov somna innan klockan fyra på natten, eller ska jag säga morgonen? Sömnbristen tar till slut ut sin rätt. Mobilen började klaga klockan sju eftersom det var planerat att åka in till skolan och förbereda sig inför projektredovisningar. Men ingen buss kom, och jag var inte särskilt förvånad när det visade sig att ingen buss över huvudtaget gick. Skollov. Men i morgon skall bussarna gå och tur är väl det för i morgon kan jag inte sköta skolan via skype.
Dagen har - so far - spenderats i skräddarställning och den snösprakande sackosäcken. Ömsom räkna matte, ömsom flika in med något i diskussionen via skype. Multitaskin för vinst. Fördel multitask: Du får mycket gjort Nackdel multitask: halvdant resultat.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback