Snabba tankar.

Hade glömt bort hur det var att ha sådan hemlängtan som jag får när det är dags att gå och lägga sig. Shit alltså, det gör ont i typ hela bröstet och magen. Det var flera år sedan jag upplevde något liknande. Jag liksom grips av panik? Som att ingenting av det jag håller kärt där hemma skulle vara kvar när jag kommer tillbaka. Eller, att du inte skulle vara kvar.
Har just mockat åt kusen och ätit frukost. Här i Japan - i alla fall där jag håller hus - är det svårt att se någon skillnad på frukost, lunch och middag. Även om vi - de mornar jag vaknat upp här - fått stekt fisk. Så det kanske är det som symboliserar frukosten? Vad vet jag? Men sen, jag kom inte hit för att äta kalaspuffar och mjölk till frukost. Undrar vad denna dagen bär i sitt underbara sköte. Solen skiner och det känns egentligen som om det inte kan bli något annat än en bra dag. 

Tokyo Station

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback