Bali

Okej. Jag ar i Bali. Allt har gatt bra. Traffade ett medelalders par (biologer forovrigt) fran USA som jag slog folje med till ett hotell som jag nog bara kommer stanna pa over natten.
Det ar mitt i natten har nu och sjukt varmt. Skall ga och kopa lite vatten innan sangen vantar.

See u later.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Nanna hade följande att tillägga:

vad vill man ha från Bali :)

Nanna hade följande att tillägga:

haha ah men d vill jag absolut ha, eller :P

alltså, kom påå något bra baby ! tunikor lr nått :D haha

2010-07-11 @ 11:01:52
URL: http://johannadahlberg.blogg.se/

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback