3Dtoa

När bakterierna förökar sig är det bara en sak som gäller. Dricka, dricka, dricka, och då menar jag inte sprit, utan; Thé, citronvatten, vatten, saft, ja, i princip vad som helst förutom kaffe och sprit.
Jag har druckit så till den milda grad att min buk har spruckit, nästan.
Och nu, 10 timmar senare, verkar det ha givit resultat. Jag sitter med en flaska hallon/tranbär/citron/vatten framför mig, och det är inte välsmakande. Jag mår nästan lite illa av tankan på att det ska glida ner innan läggdags.
Men hellre det, än att springa upp och ner och frysa fast ändalykten i toalettstolen femtio gånger under natten.
Appropå toalettstolen, jag MÅSTE tälja mig en toaring i trä.
Jag hatar den där jävla porslinsringen, man får fan hemorrojder för mindre.

Och nu till något annat. Byte av ämne.
Jag har under dagen, som tidigare nämnt, roat mig med att gå på toaletten, och att dricka, men där i mellan har jag faktiskt utövat mina fördigheter i 3D-animering (eller något i den stilen i alla fall).
Han trötta killen i rummet bredvid, har något roligt program installerat på sin dator där man kan göra figurer i 3D-format. 
Väldigt klurigt, men otroligt kul.
Det var ju en otrrrrooolig framgång när jag, faktiskt, lyckades forma min kub, till något som skulle kunna likna ett huvud. 
Nästa gång jag sätter mig där tänkte jag animera en långfilm, tänk dig; shreck möter lilla sjöjungfun. 
Träskfisken Arshliek, kanske kunde vara en passande titel. 
Men vi får se. Än så länge ligger det där på ritbordet (där det lär ligga och damma tills jordens undergång).

Och så en liten fråga. Frida? Varför har du druckit rävgift för?
 


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback