Högst hittils!

Sessan

Så, idag var det dagen D för Sessan. Vi hade dagen till ära fått nya skor, badat, fixat frillan.
Och visst gick det bra.
BÄTTRE ÄN BRA!
39 poäng, klass I, och tvåa i klassen av fem stycken. 
Dessutom, vad som värmde mest, var att Jan Lockvall (en av domarna), vände sig till mig och sa: "Mycket väl visad", och "vilken vänlig häst".
Även kvinnan i speakern tackade för en mycket väl visad häst.
Jag log, och klappade den riktiga stjärnan i tillställningen.
Min fina häst.

Men så när jag kom hem, slogs jag av tanken: Är den här hästen verkligen min?
Jag hade svårt att ta till mig att det faktistk var min förtjänst att hon var så jävla fin, och att jag gjort allt jobb med henne (ja, så klart, mer eller mindre).
Men det har jag, och jag är, i blygsamhet, stålt över det.

Nästa helg är det Bella och Trebben som ska få visa vad de går för.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Jiggly hade följande att tillägga:

AWESOME! GRATTIS! DU ÄGER! :D

2009-08-08 @ 22:17:44
Cecilia Birgersson (Tidigare Jansson) hade följande att tillägga:

Vad kul hon såg verkligen fin ut på bilden! Det är alltid kul att få lite välförtjänt beröm! Toppen bra!!!

2009-08-12 @ 20:38:48

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback