I'm gonna make a fucking fortune.



Något säger mig att jag har missat själva grejen med farming.
Var det någon annan än jag som inte visste att höns var gjorda av kyckling?
Man kan suga ut pengar ur precis allt inom jordbruket, och sen, vilka fördelar.
Du vaknar två steg utanför jobbet, du har en tupp som agerar väckarklocka och pengar växer bokstavligen UR MARKEN.
Sen att jag personligen saknar en tupp och att vetet växer lite dåligt för mig i år, kanske för att jag inte odlat någon, det hör liksom inte hit.

Prima skinka, för idag börjar det roliga.
Jag och hanen återgår till farmandet.
Men först, först ska jag till skolan och försöka lära mig någonting .

Me so happy, dansar omkring och sjunger löjliga barnvisor.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback