Resa.

Nu har det hänt alldeles för mycket igen sedan sist.
Sist jag skrev alltså.
Det blir nästan lite för mycket att försöka resumera till och med.

The internet här ute på landet har varit lite krassligt nu ett tag.
Får se om jag över huvudtaget kommer hinna ladda upp det här inlägget.

Nu i alla fall har vi varit i oslo och ansökt om skattekort, vilket kommer ligga i bevlådan om tre veckor kanske.
BRA SKIT!
Efter Osloresan vill jag ge er alla ett tips, åk inte någonstans utan att du har med dig antingen:
- En karta.
- GPS
eller
- Någon som vet vart ni ska.
Ja, alltså, vet du inte vart du ska så åk inte..?

Ewa har även varit här och kollat in min kuse.
Hon bestämde sig för att ta henne.
Och igår skulle vi besiktiga henne, MEN, eftersom hästar är hästar hade hon gjort sig illa  hagen, som sig bör.
Så, vi får vänta en vecka innan vi gör klart besiktningen.

I morgon hade jag tänkt ta en sväng hemom, vi får se hur det blir med det, nu när "Herrn i huset" dragit, han också.

Borde skriva något vettigt någon gång...


Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback