Brunt smör, keso (?)

Jag vet inte om jag vill beskriva rubriken, eller, snarare, jag vet inte om ni vill att jag ska göra det åt er.
Men, tänk er smör, alternativt keso, okej, tänk er det lätt brunt, bra. Där har ni det.

Detta är en cp blogg enligt vissa. Och visst är det eftersom det är jag Jean-Marie Gustave Le Clézio (googleit.com), i egen hög person som är förvaltare av denna fruktansvärt organga sida. Cerebral pares är mitt förnamn, när inte gamle Rigor (mortis) har bestämt sig för att ockupera mitt landområde till kropp.

Jag tänkte en dag som i dag som idag bjuda på ETT KILO MJÖL, tillsammans med ett uttalande om att Harpan, spelläget Las vegas, är det värdelösaste jävla spelet på marknaden idag. Det går inte att klara. GÅR INTE. Jag vågar nästan börja satsa en slant (mina hundra enkronor som jag har sparade i en glasburk på en hylla i mitt sovrum i Almunge, i Sverige, i Scandinavien, i Europa, på jorden,  vintergatan, i rymden). Fan, min burk är i rymden, jag kan inte satsa pengar på att spelet;
1. Inte går att klara
2. Är en värdelös skapelse
Prova spelet. Tryck på knappen och du kommer finna dig själv sitta skrikandes med ett par urrivna ögon i en hink med piss och sniglar efter tre timmar och fyrtiofem minuter. Garanterat högsta vinsten.
Jag hatar skiten.

Och sist men inte minst en liten dikt.
Du behöver inte krama mig, du behöver inte hålla min hand, du behöver i pussa min kind, du behöver inte smeka min panna, du behöver inte klappa mitt hår, du behöver inte ge mig din uppmärksamhet, bara du tittar i mina ögon och säger att du älskar mig, så är jag din för evigt.

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback