hoppsan!

igår...

image125

... hoppade jag fallskärm... (det är dock inte jag på bilden).

alla hade dom lurat mig; staffan, daniel, min lillebror, anne, lasse, sammy! jag visste ingenting, förrän vi svängde in på vägen där skylten "FLYGFÄLT" stod. men ska jag vara ärlig så ville jag inte riktigt förstå vad som komma skulle.

men joda, efter svett och tårar var jag nere. jag har fortfarande lock på ena örat och blir lite pirrig i magen när jag tänker på det! men fan så kul det var nu i efterhand!

tack staffan för världens bästa födelsedagsfirande :)

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

frida hade följande att tillägga:

skämtar du med mig!?? hoppade du verkligen??
HELT GALET ISF!!!!

2007-07-04 @ 13:01:06
Charmander hade följande att tillägga:

du e så jävla häftig. min idol.

Mandy hade följande att tillägga:

Fan va ball du är Hanna! *tack för din kommentar föresten, jag blev jätteglad!!*

2007-07-06 @ 10:14:23
URL: http://themandy.blogg.se

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback