guess what

familjen rydström har efter åratal av tjat, och krongel äntligen införskaffat sig, dator och numera, från och med idag, fått internet. jag sitter i detta nu framför, vår dator, med vårt internet. heeelt sjukt. okej, vi blev highttech, två decenier senare, men ni får ha lite överseende, det är trots allt familjen rydström vi pratar om. här ska allt diskuteras, vändas upp och ner på, och så klart, genomföras, det är just genomförnings delen som är kruxet. saker och ting har en tendens att stanna på det stadiet. men nu, efter MITT listiga tjat, finns det som sagt dator, med internet även i detta hushåll. så svårt var det.

datorer gör dock folk asocoial. min lillebror är ett praktexemplar. allt sedan den dagen vi packade upp datorn, har han kommit hem i tid, inte bara i tid, han är hemma, han åker knappt någonstans. och så fort datorn är ledig, sitter han här och spelar något urboooring strategispel. vä och fasa. han har slutat umgås med sina vänner helt enkelt. för en dator. och jag kan medge, att jag känner hur datorn försöker suga in mig med sina tentakler, be mig att ge upp plugg, vänner, hästar för just det underbara sällskapet från denne i fråga. 

morgondagen kan bli bra. jag och frida försöker ragga ihop lite folk för en karaokekväll. jag måste påstå att ragga upp folk är inte helt lätt. jag har dock lyckats med dem jag skulle ringa. jen hänger på :)  mika kommer senare. I AM THE FUCKING SHIT. det ska supas och sjungas så det står härliga till. men som jag brukar säga till mig själv. inga höga förväntningar, då blir det bara pannkaka av allt. 

nu ska jag njuta av internet ett tag till och sen blir det mammas lasange 

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?

Anonym hade följande att tillägga:

Du skulle bli förvånad över hur roligt man ensam kan ha med en dvdläsare och gåvan som gud gav oss alla pojkar.

2007-02-08 @ 19:02:45
Anonym hade följande att tillägga:

en p-rulle i dvdläsaren och era snoppar? kan nog bli roligt. men akta att spruta ner ditt..

2007-02-09 @ 07:42:16

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback