det är bara en fråga om inställning

jag har suttit och funderat lite och kom och tänka på att om man tänker efter tillräckligt mycket så kan man må hur jävla dåligt som helst. för det finns trots allt oändligt mycket man kan beklaga sig över. så, vad leder detta oss?! jo, att man faktiskt själv bestämmer hur dåligt man mår. tänker man inte efter så mycket känner man ju inte av så mycket heller.
detta har fått mig till följande slutsats, jag mår, som jag vill. jag medger att jag varit lite nere den senaste tiden, men om jag istället slutar tänka på allt elände, och istället tänker på allt, även om det kanske inte är så mycket, som är bra, så måste jag ju i teorin, och praktiken, börja må bra, om inte bäst.

så, fuck of, allt som nu än vill få mig att må dåligt, för remember, i'm in charge.
idag kanske kan bli en bra dag. tänk positiv, och tänk på att inte tappa trosorna på olämpliga ställen;
folk kan börja prata...

fuck of

inte för att jag vet

Men shit!

Var det allt ni kunde komma med?


Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Vem är du? (vem är jag, velande charader):
Kryssa här

E-postadress:

URL:

I denna ruta finns det plats för just dina åsikter:

Trackback